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GAMES
ROMS
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Driver's Eyes
Driver's Eyes - Namco Classics - Arcade Namco
General Information
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ROMs/ISOs
General Information
Game Name (internal ScreenScraper)
Information Proposed by
Driver's Eyes
Game name (by Region)
Regions Information Proposed by
Publisher
Information Proposed by
Developer
Information Proposed by
 Scraperdoo256
Number of Players
Information Proposed by
1
 Scraperdoo256
Rating
Rating Categories
Genre(s)
Information Proposed by
Racing FPV
Racing, Driving
Release date(s)
Regions Information Proposed by
Monde 1991
 Terscreenator
Synopsis
Synopsis
Languages Information Proposed by
Allemand Driver's Eyes war ein hochmoderner Formel-1-Simulator, ein Nachfolger von "Winning Run" (1988), eine seiner fortschrittlichsten Funktionen für 1990 waren die 3-D-Solid-Polygone und das Hauptsystem 21 Sound Clean Up (Musik, die von Hiroyuki Kawada komponiert hat, der auch Musik für Air Combat, Winning Run usw. komponierte). der Spieler wählte sein Rennniveau, Novice oder Grand Prix, dann die Getriebeauswahl (Easy Drive oder Technical Drive). Wenn die Auswahl getroffen wurden, zeigte das Spiel dann eine kurze Animation des Motors, der in den Motorraum geht und die Karosserie nach unten gleitet (Änderung der Sicht auf das Cockpit) enthüllt ein Schild mit der Aufschrift BREMSEN, wenn das Schild das Rennen anhebt (im Anfängermodus war der Grand Prix auf der Startaufstellung). Auch das Spiel verfügte über einen Panoramablick dank eines 3-Monitor-Setups (gesteuert von 3 System 21's!) Und schließlich hatte das Spiel auch ein LCD-Display im Cockpit des Spielers, das mit dem Tacho auf dem Bildschirm synchronisiert war.
 Gonzales555
Anglais Driver's Eyes was a state of the art Formula One Simulator, a follow up to "Winning Run" (1988), one of its most advanced features for 1990 was the 3-D solid polygons and the major system 21 sound clean up (music composed by Hiroyuki Kawada who also composed music for Air Combat,Winning Run etc.) the player would select his/her level of racing, Novice or Grand Prix, then, transmission select, (Easy Drive or Technical Drive). when the selections were made, the game would then show a short animation of the engine going into the engine bay and the body work gliding down (changing view to the cockpit) revealing a sign saying BRAKES ON when the sign lifts the race started (in novice mode Grand Prix was on the starting grid). Also the game featured panoramic view thanks to a 3 monitor setup (controlled by 3 system 21's!) and finally to add the game also had an LCD display in the player's cockpit in sync with the speedo on the screen.
 Terscreenator
Espagnol Driver's Eyes fue un simulador de Fórmula Uno de última generación lanzado en 1990 como secuela de Winning Run. Destacó por sus gráficos 3D con polígonos sólidos, un sistema de sonido avanzado System 21 y música de Hiroyuki Kawada. Los jugadores podían elegir entre los modos Novato o Gran Premio y entre transmisión Easy Drive o Technical Drive.

El juego comenzaba con una animación del montaje del coche, mostrando el motor y la cabina antes de iniciar la carrera. Contaba con un sistema de tres monitores que ofrecían una vista panorámica y una pantalla LCD sincronizada con el velocímetro dentro de la cabina, mejorando la inmersión.
 lordtaz
Français Driver's Eyes était un simulateur de Formule 1 à la pointe de la technologie, qui faisait suite à "Winning Run" (1988). L'une de ses caractéristiques les plus avancées pour 1990 était les polygones solides en 3D et le son amélioré (musique composée par Hiroyuki Kawada, qui a également composé la musique pour Air Combat, Winning Run, etc. Une fois les sélections effectuées, le jeu montrait une courte animation du moteur allant dans le compartiment moteur et glissant vers le bas de la carrosserie (changeant la vue vers le cockpit) pour révéler un panneau indiquant BRAKES ON. Lorsque le panneau se levait, la course commençait (en mode novice Grand Prix, on était sur la grille de départ). Le jeu offrait également une vue panoramique grâce à une configuration à 3 moniteurs (contrôlés par 3 systèmes 21 !) et enfin, pour parfaire le tout, le jeu disposait également d'un écran LCD dans le cockpit du joueur, synchronisé avec le compteur de vitesse à l'écran.
 Jeff974
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Media
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ROMs/ISOs
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