HOME

FORUM

DISCORD

SOCIAL

SUPPORT US

RECALBOX

SKRAPER

Language :
Translate W.I.P.  98% 75% 92% 73% 95%
Preferred region :
Community API Infrastructure
Members : 567.558
Admins : 12
Last Update : 25-03-14
Last Comment : 25-03-15
Yesterday's API Access : 27.533.160
Today's API Access : 7.903.065
threads /min. :  3554  
threads open :  134 / 4096  
guest threads open :  27 / 256  
scrapers :  494  
guest scrapers :  136  
guests : 
registered : 
contributors : 
Servers : CPU 1  CPU 2  CPU 3 
CPU Usage : 15% 27% 15%
API calls /min. : 239 2844 575
Average processing time
Game Info OK : 1.43s 2.15s
Game Info KO : 1.19s 1.24s
Game Search : 3.67s
Game Media : 0.45s
Game Video : 0.48s
User/Email :
Password :
Register       
Forgot your password? Enter your email address
PLATFORMS
GAMES
ROMS
COMPANIES GROUPS
Skins Game
Skins Game - Irem Classics - Arcade Irem
General Information
Media
Additional information
Tips
Controls
ROMs/ISOs
General Information
Game Name (internal ScreenScraper)
Information Proposed by
Skins Game
Game name (by Region)
Regions Information Proposed by
Monde Skins Game
Publisher
Information Proposed by
Developer
Information Proposed by
Number of Players
Information Proposed by
1-2
Rating
Rating Categories
Genre(s)
Information Proposed by
Sports / Golf
Sports
Release date(s)
Regions Information Proposed by
Monde 2000
Synopsis
Synopsis
Languages Information Proposed by
Allemand Es ist eine Golfsimulation im Arcade-Stil. Das Spiel wird in einer gemischten Perspektive präsentiert. Die Pre-Schussperspektive ist eine Standardansicht in der dritten Person von hinter dem Golfer, aber sobald der Ball getroffen ist, wechselt die Ansicht zu einer Abwärtsperspektive, um den Ball im Flug zu verfolgen. Das Spiel hat einen vereinfachten Ansatz, um den Ball zu schlagen. Anstatt die Leistung anzupassen und den Schuss zu kontrollieren, besteht die einzige Funktion des vertikal ausgerichteten Swing-Meters darin, den vertikalen Winkel des Schusses auszuwählen, der wiederum die Menge an Backspin/Topspin festlegt, die auf den Ball angewendet wird. Die Kraft jedes Swings wird vor dem Schuss ausgewählt, indem ein Leistungsmesser auf eine der 16 Stufen eingestellt wird.
 Gonzales555
Anglais It is an arcade style golf simulation. The game is presented in a mixed perspective. The pre-shot perspective is a standard third-person view from behind the golfer, but once the ball is hit, the view switches to a top-down perspective to track the ball in flight. The game has a simplified approach to hitting the ball. Instead of adjusting power and controlling the shot, the vertically oriented swing meter's sole function is to select the vertical angle of the shot, which, in turn, sets the amount of backspin/topspin applied to the ball. The force of each swing is selected prior to the shot by setting a power meter to one of 16 levels.
 Gloryomss
Espagnol Es una simulación de golf estilo arcade. El juego se presenta en una perspectiva mixta. La perspectiva de pre-disparo es una vista estándar en tercera persona desde detrás del golfista, pero una vez que la pelota es golpeada, la vista cambia a una perspectiva descendente para rastrear la pelota en vuelo. El juego tiene un enfoque simplificado para golpear la pelota. En lugar de ajustar la potencia y controlar el tiro, la única función del medidor de swing orientado verticalmente es seleccionar el ángulo vertical del tiro, el cual, a su vez, establece la cantidad de backspin/topspin aplicado a la pelota. La fuerza de cada swing se selecciona antes del tiro ajustando un medidor de potencia a uno de los 16 niveles.
 gleipnir
Français C'est une simulation de golf de style arcade. Le jeu est présenté dans une perspective mixte. La perspective avant le tir est une vue standard à la troisième personne de derrière le golfeur, mais une fois que la balle est frappée, la vue passe à une perspective descendante pour suivre la balle en vol. Le jeu a une approche simplifiée pour frapper la balle. Au lieu d'ajuster la puissance et de contrôler le tir, la seule fonction du compteur de swing orienté verticalement est de sélectionner l'angle vertical du tir, qui, à son tour, définit la quantité de backspin/topspin appliqué à la balle. La force de chaque swing est sélectionnée avant le tir en réglant un wattmètre sur l'un des 16 niveaux.
 Gloryomss
General Information
Media
Additional information
Tips
Controls
ROMs/ISOs
Licence Creative Commons licensed under the terms of Creative Commons
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International

General credits : Hereafter, sources 'Creative Commons' of information and media providers.
Infos : Community ScreenScraper. Wikipedia . Gamefaqs . jeuxvideo . gametronik . gametdb . mobygames . Boxes Texture : Community ScreenScraper . Community The Cover Project . Community gbatemp . Community Hyperspin . Southtown-Homebrew . 2D / 3D Boxes : Community ScreenScraper . Community Hyperspin . Community Emumovies . gametdb . flyers.arcade-museum.com . videos : Community ScreenScraper . Community Emumovies Screenshots / Marquees : ScreenScraper . Progetto Snaps . musee des jeux video .