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PLATFORMS
GAMES
ROMS
COMPANIES GROUPS
Beyblade - Fighting Tournament
Beyblade - Fighting Tournament - Game Boy Color - Console Portable Nintendo
General Information
Tips
Controls
Media
ROMs/ISOs
General Information
Game Name (internal ScreenScraper)
Information Proposed by
Beyblade - Fighting Tournament
Game name (by Region)
Regions Information Proposed by
Asie
   Japon Beyblade : Fighting Tournament
 Archangel54
Publisher
Information Proposed by
 RBpowertrains
Developer
Information Proposed by
Rokumendo
 RBpowertrains
Number of Players
Information Proposed by
1
 Scraperdoo256
Rating
Rating Categories
Genre(s)
Release date(s)
Regions Information Proposed by
Japon 11/08/2000
 RBpowertrains
Additional information
Play Mode(s)
Family
Information Proposed by
Beyblade
 JumpingBean34
Number
Style(s)
Theme(s)
Synopsis
Synopsis
Languages Information Proposed by
Allemand Beyblade Fighting Tournament war das zweite veröffentlichte Videospiel. Dieses Spiel enthält einige Konzepte und Ideen, die später im Beyblade-Franchise aufgegeben wurden, obwohl viele Ideen im Manga und Anime weitergeführt wurden. Das Standardspiel beinhaltet das Besuchen von Orten und der Spieler kämpft sich durch Torturen, um zur nächsten Stufe des Spiels zu gelangen. Mit jeder gewonnenen Tortur können weitere Teile und Bitbestien im Spieleshop gekauft werden. Der Spieler konnte nur mit einem von 4 Erztypen beginnen, „Dragoon“, „Draciel“, „Dranzer“ und „Driger“. Ursprünglich konnte der Spieler standardmäßig nur Dragoner auswählen, obwohl in Magazinen Codes veröffentlicht wurden, um auf die anderen Arch-Typen zuzugreifen.
 Gonzales555
Anglais Beyblade Fighting Tournament was the second video game released. This game features some concepts and ideas that were later abandoned within the Beyblade franchise, though many ideas were continued on within the manga and anime.

The standard game play involves visiting locations and the player fights their way through tornements to advance to the next stage of the game. As each tornement was won, more parts and bit-beasts are made able to be bought from the games shop.
The player could only start with one of 4 arch-types, "Dragoon", "Draciel", "Dranzer" and "Driger". Intially by default the player could only choose Dragoons, although codes were released in magazines to acess the other arch-types.

Within each match, however, aside from the launch the player had virtually no control on the beyblade once it was in the arena, resulting in many matchses being won more based on luck and the beyblades strength then player skill.
 zwabiksoki
Français Ce jeu présente des concepts et des idées qui ont ensuite été abandonnés au sein de la franchise Beyblade, bien que de nombreuses idées se soient poursuivies dans le manga et l'anime.

Le jeu standard consiste à visiter des lieux et le joueur se fraye un chemin à travers les tournois pour passer à l'étape suivante du jeu. Au fur et à mesure des victoires, de plus en plus de pièces et de bit-beasts pourront être achetées dans la boutique de jeux. Le joueur ne peut commencer qu'avec l'un des 4 arch-types, "Dragoon", "Draciel", "Dranzer" et "Driger". Initialement, par défaut, le joueur ne peut choisir que Dragoons, mais des codes ont été publiés dans des magazines pour accéder aux autres. Dans chaque match, cependant, à part le lancement, le joueur n'a pratiquement aucun contrôle sur la beyblade une fois qu'elle est dans l'arène, ce qui permet de gagner de nombreux matchs davantage en fonction de la chance et de la force de la beyblade que des compétences du joueur.
 pullover
General Information
Tips
Controls
Media
ROMs/ISOs
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Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International

General credits : Hereafter, sources 'Creative Commons' of information and media providers.
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